نوشته شده توسط : بورس باز

برای ۳۰ سال آینده اعلام شد:
پیش بینی رشد ۱۳ هزار درصدی ارزش بازار مشاوره های مالی در ایران


طبق یک پیش بینی ، ارزش بازار ۶.۴ میلیون دلاری مشاوره های مالی در ایران می تواند تا ۳۰ سال آینده با رشد بیش از ۱۳ هزار درصدی به ۸۴۴ میلیون دلار افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، موسسه سورس گلوبال ریسرچ با اعلام اینکه ارزش بازار 6.4 میلیون دلاری موسسات مشاوره های مالی در ایران است پیش بینی کرد با تقویت ارتباط ایران با اقتصاد جهانی، این رقم طی 30 سال آینده به 844 میلیون دلار افزایش یابد.

این درحالی است که ارزش بازار مشاوره های مالی و تجاری در کشور کوچکی مانند بلغارستان 58 میلیون دلار بوده و سال گذشته، بازار موسسات مشاوره مالی و تجاری کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان و امارات) با 9.4 درصد رشد به 2.7 میلیارد دلار رسیده است.

مشخصات شرکت ۴۰ میلیاردی که درج نماد و آماده عرضه اولیه شد + سود ۳ ساله


شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور با سرمایه ۴۰ میلیارد تومانی در فرابورس درج نماد شد تا پس از معرفی توسط مدیران ، آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور با نماد "زبینا" به عنوان نود و یکمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس در گروه زراعت و خدمات وابسته درج شد تا پس از معرفی توسط مدیران ،آماده عرضه اولیه 10 درصدی سهام باشد.

بر اساس بررسی های بورس پرس،این شرکت با سرمایه اولیه 4 میلیون تومانی در سال 73 به ثبت رسیده و طی 8 مرحله افزایش سرمایه درحال حاضر دارای 40 میلیارد تومان سرمایه است.شرکت گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس با 51 درصد و بنیاد مستضعفان با 49 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند که شرکت گسترش کشاورزی نیز تابعه 100 درصدی بنیاد محسوب می شود.

شرکت مذکور با 185 نیروی انسانی و وسعتی معادل 2185 هکتار در شهرستان های نیشابور و تربت حیدریه واقع شده که با 2581 راس دام مولد و 2279 راس دام دوشا تولیدکننده انواع محصولات کشاورزی و دامپروری است.

موضوع فعالیت "زبینا"، انجام کلیه امور مرتبط با فعالیت های کشاورزی و زراعت،باغبانی،دامپروری،پرورش و نگهداری طیور،زنبور عسل و آبزیان حلال گوشت،بهره برداری از محصولات کشاورزی و باغبانی و سایر فراورده ها،تهیه ،نگهداری،بسته بندی،فروش، صادرات و ... است که البته 77 درصد فعالیت به تولید شیر برمی گردد.

اهداف اصلی این شرکت دامپروری و کشاورزی، افزایش تولید شیر با کیفیت، تولید تلیسه با ظرفیت ژنتیکی بالا، افزایش سطح زیر کشت باغات (بخصوص باغات پسته)، ارتقای ضریب مکانیزاسیون و سطح فن آوری تولیدات دامی، برونسپاری خدمات تولید، عرضه محصولات باغی و زراعی ارگانیک و صادرات میوه است.

"زبینا" توسعه باغات پسته تا 300 هکتار را در برنامه دارد و از اهداف اتی آن می توان به رسیدن به تولید 110 تن شیر روزانه،تولید سالانه 2 هزار راس تلیسه،تولید سالانه 700 تن پسته خشک و تولید سالانه 18 هزار تن علوفه که بر افزایش درامد و سودآوری شرکت تاثیر گذار است،اشاره کرد.

 

در پایان معاملات امروز رخ می دهد:
آخرین روز قبل از افزایش سرمایه ۲۰۰ و ۲۱ دو شرکت بورسی


در پایان معاملات امروز ، نماد دو شرکت در بازار بورس تهران برای افزایش سرمایه ۲۰۰ و ۲۱ دو شرکت بورسی بسته می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی صدور مجوز افزایش سرمایه و اعلام زمان برگزاری مجمع فوق العاده گروه دارویی سبحان و داروسازی جابر ابن حیان برای صبح و بعد از ظهر دوشنبه جاری 15 آبان، نماد این دو شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

براساس این گزارش، "دسبحا" 137.5 میلیارد تومانی در صورت تصویب افزایش سرمایه 21 درصدی، 167 میلیارد تومانی خواهد شد و "دجابر" 37.8 میلیارد تومانی هم آماده افزایش سرمایه 200 درصدی معادل 75.6 میلیارد تومانی خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()